mandag 11. mai 2009

sorry mac

Du sa "æ elske dæ" - æ svarte me å stikke
Du sa, du æ min beste venn!! - æ svarte me å flytte
Du sa, æ æ så gla i dæ - æ svarte, d æ du kun for at du må
Du sa, æ trenge dæ! - æ svarte me å droppe dæ!
Du sa,æ æ stolt a dæ, æ svarte me å svikte dæ!

Sorry alle æ svikte! Åffår klare æ aldri å stille opp for de som virkeli bety noe i live mitt??
Å takk t alle dykke som bli sjøl om æ ikkje klare å stille opp! Å sjøl om æ ikkje æ så flink t å være der for dykke, æ dykke allti der for mæg! 
Tusen tusen takk! Dykke æ ein velsignelse i live mitt, å hadde nok ikkje klart alle mine utfordringer uten dykke! Håpe æ ein dag klare å gi tilbake t dykke litt a d dykke gi mæ! :)

2 kommentarer:

Camilla Albertine sa...

Jammen May Britt! Du e et menneske å d ekke menneskeli normalt å va helt 100% absolutt heile tia. Syns no du allti e der førr meg å d sett eg stooor pris på ;)
ILU ILU ILU <3

turbomay sa...

Tusen takk, Camilla :)