tirsdag 5. mai 2009

ja,då kome en skikkeli regnversdag... Men he vært ganske fint likevel... 
I dag he æ bare kost mæ. Begynte dagen på kirkekontore der æ va innom å sa hei t Magne å Kari :)
Så traff æ Ragnhild Marieå Kaja. Å,de æ så hærlige!! Æ så gla i de. De overtalte mæg t å medle mæg på farmen :P hehe... Så nå æ d gjort :P Ler mæg ihjel om æg bli trekkt ut t å bli me! Komme jo ikkje t å skje,men gøy å hvertfall ha meldt sæ på :P 

Så måtte æg sette igang me å skifte dekk!! Tusen takk Anders for låne a jekk! Hadde ikkje gått uten den :) ganske morro å skifte dekk. Tru nesten seriøst æg ska søke jobb på sånn derre dekkomsettning!! :D

Så he æ sitte heime i sofan å halsove, heilt t Kathrine ringte. Så koseli å få telefon fra sørlande. Tru dette va dagens høgdepunkt fanktisk... (Sorry Kaja å Ragnhild...)

Nå æ æ klar for å legge mæg. Ska bare spisa litt yoghurt, skylle nasa å pusse tennan (me min nye fønkie tannbørste:P ).
Ska jo tidli opp i morra. På jobb på rema igjen. D bli gøy. Sikkert øve ein mnd sia sist æg va der.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha.. Farmen ja;p der var jeg også påmeldt en gang.. hvem tror du ble invitert til INTERVJU på Tv2 i bergen?? MEG! ;p hahaha

men etter å ha fått satt meg ned å tenkt, skjønte jeg jo at det går jo AAALDRi.. så måtte maile tv2 at jeg ikke kom ;P Liite flaut!

turbomay sa...

haha!!! Lure veldi på om hvis æ hadde blitt invitert på intervju om æ hadde dratt...?